Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Rika

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rika

31 Augustus 2017 | Nederland, Schiphol

Vanmorgen de koffers definitief ingepakt. Max en Marian hebben ons naar Groningen gebracht, vandaar met de trein naar Schiphol. Onderweg kregen we een telefoontje van de reisorganisatie over onze vlucht naar Costa Rica. We gaan dus niet via Houston zoals eerst gepland, maar via Panama. Dat betekent morgen vroeg op om eerst vanaf Amsterdam naar Frankfurt te vliegen en vandaar via Panama naar Costa Rica. Iets langer onderweg, maar wel een uur eerder in Costa Rica. Zo zie je maar weer dat ieder nadeel zijn voordeel heeft. haha. We vliegen nu met Lufthansa i.p.v. met United Airlines. Vanavond nog even lekker uit eten bij Van der Valk Schiphol.
We gaan er een mooi avontuur van maken.

• 31 Augustus 2017 - 17:18

Marian En Max Cohen:

Allemaal toch weer geregeld. Toch wel lekker om te weten waar je aan toe bent.

• 31 Augustus 2017 - 17:23

Janneke Kuipers:

Spannend zeg! Eet smakelijk voor straks en een hele goede vlucht morgen. Ik ben reuze benieuwd naar jullie avonturen en ga jullie met belangstelling volgen. Geniet ervan en de groetjes.

• 31 Augustus 2017 - 18:22

Christine:

Lekker eten.....en een hele goede reis naar het schitterende Costa Rica. Geniet, lieve mensen xxx

• 31 Augustus 2017 - 20:19

Marcella:

Goede reis en geniet ervan. Schijnt echt een prachtig land te zijn. Ga jullie zeker volgen!

• 31 Augustus 2017 - 20:46

Paul:

Hi Rika en Jan,

Een goede vlucht gewenst en veel plezier in Costa Rika.

Marijke en Paul

• 01 September 2017 - 08:38

Froukje:

Hoi Jan en Rika,
    Wens jullie een veilige vlucht en een heerlijke vakantie.
    En als toetje naar Pieter en Lochlan, heel mooi vooruitzicht.
    Fijn dat jullie weer verslag doen van jullie vakantie!
    Lieve groetjes uit Warffum