Naar La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu Naar La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu

Naar La Fortuna

Door: Rika

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rika

04 September 2017 | Costa Rica, Fortuna

Vandaag verlaten we Tortuguero om naar onze volgende bestemming te reizen. La Fortuna bij de vulkaan El Arenal. Afgelopen nacht wel een enorme onweersbui gehad en heel veel regen. Het klonk alsof er in de buurt was ingeslagen. Na het ontbijt en het inpakken van de koffers met de boot en de bus via Pavona naar een restaurant in Guapiles waar we met groep nog hebben geluncht. Onderweg met de boot nog een kaaiman gezien en hele mooie kleine vogeltjes met erg lange poten. De naam zoeken we nog op.
Na de lunch werd onze huurauto afgeleverd en zijn we vertrokken naar La Fortuna, het was een prachtige route, maar we hebben vergeten foto’s te maken.
Het hotel ligt in het centrum en we werden erg vriendelijk ontvangen.
Ook weer bereikbaar en wifi, dus de verhalen konden weer worden geplaatst.
We hebben vanavond heerlijk gegeten, even geen bonen met rijst, maar een heerlijke steak.
Morgen gaan we hier de omgeving verkennen.

• 05 September 2017 - 07:56

Hilda:

Wat weer prachtige verhalen en foto's, lekker dat jullie zo heerlijk genieten!
    Een spannende indrukwekkende reis die jullie nooit meer zullen vergeten.
    het vele reizen waard lijkt mij.
    Blijf genieten van ieder moment.
    Ik zit weer stiekem bij 1 van jullie in de rugzak.
    liefs Hilda