Nog een dagje New York en terug naar huis - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu Nog een dagje New York en terug naar huis - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu

Nog een dagje New York en terug naar huis

Door: Rika

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rika

19 September 2017 | Nederland, Uithuizen

17 september 2017
Vandaag een dagje shoppen en wandelen door New York, o.a. over Times Square. Daar is het altijd gigantisch druk, alle toeristen gaan daarheen en er zijn veel verkopers van tickets voor de B-bus, de hop on-hop off. Een goede manier om in korte tijd veel van de stad te zien. Wij hebben er echter nooit gebruik van gemaakt hier omdat we onze eigen gids hebben. We waren allemaal dorstig en hebben eerst maar even koffie gedronken met iets lekkers. Een dagje struinen door New York blijft fascinerend. Aan het eind van de middag met de taxi, de bekende gele, naar The West Village, een leuke wijk in New York die een beetje dorps aandoet. Deed me ook wel aan Boston denken. Daar met z’n vieren geborreld, heerlijke kaas en worst (Italiaans) en een lekker drankje. Na het borrelen nog lekker uit eten geweest en weer terug naar huis en The Emmy Awards gekeken.

18 september 2017
Vandaag weer terug naar Nederland. Vanmorgen afscheid genomen van Pieter en Lachlan, zij moesten beiden weer aan het werk. Wij hebben wat opgeruimd en onze koffers gepakt. Even koffie gehaald bij Starbucks, nog even lunchen en dan met de metro en de trein naar Newark. Om 5 uur boarden en dan morgenvroeg om ongeveer 7.35 weer landden in Nederland.
Gelukkig hebben we dan nog een paar dagen thuis voordat we weer aan het werk moeten.

19 september 2017
We zijn veilig geland in Nederland ondanks de enorme mist op het vliegveld. Met de trein naar Groningen waar we werden opgehaald door Max.
We hebben een fantastische reis gehad door Costa Rica met als toetje New York.
Nu rest de koffers uitpakken, de was doen, de eerste wasjes zijn alweer gedraaid, en dan nog boodschappen halen en voor je het weet zit je weer in je normale ritme.
Maar de herinneringen blijven!!

• 19 September 2017 - 16:58

Ko En Ika:

Dan roept het dagelijks leven weer. Maar....... je hebt nog wat tegoed Jan.

• 19 September 2017 - 17:01

Janneke:

Welkom Thuis!! Weer veilig terug van een fantastische vakantie! Dank jullie wel, dat ik even "mee mocht reizen", ik heb genoten van jullie verhalen en prachtige foto's! Groetjes Janneke.

• 19 September 2017 - 17:59

Marcella:

Dank voor jullie mooie verhalen en schitterende foto's

• 20 September 2017 - 12:43

Marijke:

Was even zoeken maar heb verslag gevinden, kregen meldingen niet door......maar lijkt me een mooie reis geweest aan de foto's te zien. Welkom terug.