Naar Costa Rica en New York - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu Naar Costa Rica en New York - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Jan en Rika Bos - WaarBenJij.nu

Naar Costa Rica en New York

Door: Rika

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rika

30 Augustus 2017 | Nederland, Uithuizen

De koffers zijn bijna ingepakt en de oppas voor het huis is geregeld.
De reis die we gaan maken is een individuele rondreis door
“Adembenemend Costa Rica” , volgens de omschrijving van de reisorganisatie. Aansluitend gaan we nog een paar dagen naar New York om Pieter en Lachlan te bezoeken.
Donderdag 31 augustus vertrekken we naar Schiphol om de volgende morgen op tijd te zijn voor onze vlucht naar San José, Costa Rica.
Onze vlucht is alleen nog een beetje onzeker. De planning is om via een tussenlanding op vliegveld Houston USA te vliegen, maar gezien de verschrikkelijke overstromingen ten gevolge van de orkaan Harvey is het nog niet zeker of we in Houston kunnen landen. De reisorganisatie houdt ons op de hoogte en indien nodig wordt er een andere vlucht voor ons geregeld. We wachten het maar rustig af.
We hebben heel veel zin aan deze reis en zijn erg benieuwd naar de natuur, de vogels en alles wat we allemaal gaan beleven.